Nedelja, Septembar 23, 2007

HOMOSEKSUALNOST...VECITI TABU ILI STRAH?

 

U nekim dnevnim novinama sam nedavno procitao da je skoro na smrt pretucen decko samo zato sto je GAY.Igrom slucaja nasao sam se u vozu dok sam citao te novine,zena koja je sa muzem sedela preko puta mene u kupeu ljubazno me je zamolila da prelista novine,ja ispao jos ljubazniji pa joj dadoh na sta se kasnije pokajah kada cuh njen tih komentar upucen muzu:"Vidi ovo!E,ako su prebili pedera".Doslo mi je u datom momentu da kazem(al' se na srecu ugrizoh za jezik,sto ne cinim bas cesto)-zamisli da je to tvoje dete.Da li bi isto tako reagovala?

Ali pre nego sto nastavim dalje,hajde prvo da razresimo nesto:

PEDER-to je karakterna osobina,a HOMOSEKSUALAC-seksualno opredeljenje.Na zalost,u nasoj zemlji imamo vise pedera nego homoseksualaca.

Zao mi je sto zivim u zemlji koja ma koliko zelela ici u korak sa Evropom nikada nece dalje mrdnuti od govnaljive stale.Za to su velikim delom krive i nase visokoumne politicke vodje koji se nikada nece pozabaviti tim pitanjem jer se uvek nadje nesto "prece".I tako,dok na ulicama prebijaju ljude samo zato sto su GAY-evi,mi se bavimo Hagom u koji nikada nos nece promoliti ni Karadjic ni Mladic,Kosovom koje nikada nece nit' je ikada i bilo nase,nekim ludim popovima koji su krili oruzje po manastirima zdusno pruzajuci podrsku devedesetih Milosevicu a sada strajkom gladju pokusavaju privuci paznju...i tako coveku koji je krio ratne zlocince popustismo samo zato sto je pri punom apetitu malo gladovao(dobro mu je doslo da stese stomacinu)a da kojim slucajem homoseksualci krenu strajkovati gladju ispred skupstine i Kostunica i Tadic bi ih ostavili da pocrkaju.Tako nam i treba.A decu nam i dalje tuku i prebijaju po ulicama,samo zato sto zele voleti nekog istog pola.Da li je to greh?Crkva kaze da jeste.A ja kazem-da u tim istim manastirima ima vise homoseksualaca nego bilo gde drugde.A da zlo bude gore-pedofilija je na prvom mestu medju tim "prepodobnim" svestenicima,tako da prosto vise ni sam ne znam kom svesteniku smem da poljubim ruku(ko zna gde se sve vukla)a kom da okrenem ledja.Ali naravno,tada se uvek zatvaraju oci.

 

I sada onaj isti svestenik koji je nosio oruzje,onaj drugi koji je sa podignutom mantijom jurio decu po sobama...govorice mi kako je homoseksualnost greh.Ma,dajte molim vas.Eh,kad' bi samo zidovi nekih manastira mogli da progovore.Muka mi je vise od tog licemerja.Setite se samo oca Zarka koji je ratnicki predvodio (kao sluga Boziji) razjarenu masu da tuku one koji su bili na GAY paradi.A tek da ne spominjem ove nase lokalne popove koji kada drze opelo jednim okom merkaju praseci but a drugim novcanik ozaloscenih od cije ce debljine zavisiti njihova tarifa.I posle ce mi takvi ljudi govoriti sta je greh.Pa,radije cu se sto puta natrtiti da me karaju u dupe nego sto cu stati u red onih koji se ogresuju o poziv Bozijih sluga.

Da se ne shvatim pogresno-daleko od toga da ja nisam vernik,ali moja vera je u meni,u mom srcu i dusi,jer dzabe je nekome da ide i po deset puta dnevno u crkvu i ljubi ruke svesteniku ukoliko tu veru ne nosi u sebi i ukoliko iskreno ne veruje.A ako malo bolje prelistate Bibliju,Bog nije rekao-"pobijte homoseksualce" vec-"Ljubite bliznjeg svoga kao samog sebe",ali nasi svestenici to cesto prevode  kao-"Ljubite bliznjeg svoga kao sebe samo ukoliko nije homic,u tom slucaju bice prognan i proglasem nevernikom".Sreca nasa pa je vreme inkvizicije davno proslo inace bi sada i otac Zare i cika Filaret sa bakljama u rukama isli po Srbiji i vrsili spaljivanje svih "pedera" "propovedajuci pravu veru bez njih".A za razliku od vecine koji sebe nazivaju slugama Bozijim,ja nikada necu svoju veru prodati za veceru. 

 

Na drugom mestu su politicari.U vecini njihovih politickih programa stoji stavka o toleranciji,ne samo kada su homoseksualci u pitanju vec uopsteno,a da privatno misle sasvim drugacije.

Onomad se Toma Nikolic busao u grudi kako nije homofobican a bas bih voleo da vidim njegovu reakciju kada bi ga neko od njih ustipnuo za dupe.Ali posto sam ja u dusi demokrata,jako mi je zanimljiva ona "demokratska homofobija".Voleo bih licno da uhvatim tolerantnog Tadica za dupe pa da vidim tada njegovu reakciju A najsmesnija mi je ona tetka Pajticka kojoj kurac iz ociju viri kadaizadje pred kamere i zavrcka onim dupencetom preko koga je preslo pola Novog Sada.Doticni Bojan Pajtic je zivi primer da se trebate pozabaviti homoseksualizmom,ali na onaj pravi nacin.Takodje mi je jako smesno kada odem na stranacki sastanak i pogledam ljude kojima su puna usta tolerancije prema homoseksualcima a privatno bi rascopali glavu prvom na koga naidju.Oh,a kako samo mogu preskociti taj romanticni trenutak u dzipu jednog naseg narodnog poslanika cija je ruka greskom umesto na menjacu zavrsila na mom kolenu,dok me je vozio kuci nakon lepljenja plahata.

Dajte ljudi,prekinite vise sa foliranjem,dajte ljudima njihova prava,a jedino sto traze to je da budu slobodni,da mogu voleti i biti voljeni a da pri tom ne bivaju prebijani po ulicama,izbacivani sa posla,diskriminisani....Jadna je drzava i narod u kojoj na smrt pretuku coveka samo zato sto je GAY.Zao mi je,ali ja se stidim da zivim u takvoj zemlji.

Jedini primer politicara(ako se tako moze nazvati ta kreatura od coveka)koji je javno izrazio svoju omrzenost prema GAY-evima i otvorenu homofobiju je gradonacelnik Jagodine-svemocni i predobri Palma,koji izjavljuje u javnosti da u Jagodini nema homoseksualaca.Mada,to me i ne cudi da cujem od coveka koji je u istoj toj javnosti preko medija izjavio kako je bio mali dok su Betoven(1770-1827) i Sopen(1810-1849)  bili zivi.Ko zna,mozda je covek u  tom slucaju bio mali i kada su se  pojavili homoseksualci u Jagodini ili bilo gde drugde.Sreca pa ga voditeljka nije pitala,da li uopste zna ko su Betoven i Sopen jer bi njegov odgovor tada verovatno bio-da se radi o estradnim umetnicima koji su kada je on bio mali harali nasom estradom.A sa druge strane,dobro je sto i Betoven i Sopen odavno pomrli da ne bi sada docekali da ih Palma dovlaci na gradski trg u Jagodinu da "sviraju i pevaju",ALI...samo kao prateci vokali Ceci Raznatovic.
Odlucio sam zato da ucinim "gospodinu" Palmi i evo-sa ovog mesta,javno se nudim da ga upoznam sa par homoseksualaca iz Jagodine koje ja poznajem.Znaci,"gospodine" Palma,kada god pozelite,javite mi se i vrlo rado cu Vas uputiti u homoseksualnost Vaseg grada,posto vidim da ste Vi prilicno neobavesteni.

A kada sam vec kod neobavestenosti,postoji jedna osoba koju sam ovde namerno preskocio jer je Sizifov posao usadjivati tako nesto u glavu coveku koji verovatno nije ni obavesten da homoseksualnost postoji u Srbiji,a sa druge strane-jos uvek nisam upoznao toliko perverznu osobu koja bi uhvatila za dupe Kostunicu.To vec prevazilazi sve oblike perverzije.


Zivimo u zemlji u kojoj je normalno da najveci kriminalac i mafijasica bude ujedno i nasa najveca estradna zvezda,gde je normalno da ministar isutira novinara,poslanik u skupstini izvadi pistolj,onaj seljak sa vrske cuke naguzi svoju kozu Milku a otac siluje sestogodisnju kcerku...ALI je zato krajnje nenormalno voleti i biti voljen ukoliko ste istog pola.Cini mi se da bi se pre oprostilo silovatelju svoje kcerke nego decku/devojci koji zeli voleti drugog decka/devojku.I upravo zbog te nase kolektivne zatucanosti tim ljudima unistavamo zivote i tako ce biti sve dok se neko ozbiljno ne pozabavi tim pitanjem,a kako je krenulo-bice to na svetoga Zivka,uzimajuci u obzir zainteresovanost nasih politicara da se pozabave tom temom.Sve do tada,nasu mladez koja su eto "zabranjenih sklonosti" ce prebijati na ulicama,razvaljivati im klubove,izbacivati sa posla,diskriminisati...i proci ce naravno nekaznjeno jer GAY osoba to nema kome prijaviti osim trpeti,skrivati se i celog zivota ziveti u strahu.Da ode u policiju i prijavi nasilje-u najboljem slucaju bi ga ismejavali a u najgorem(s' obzirom kakva je nasa policija i sa kojim ministrom na celu)pridruzili bi se prebijanju....A cak ukoliko bi se i nasao nekim cudom neko ko bi vas i saslusao u policiji-taj slucaj bi zavrsio u nekoj od vec prepunih fijoka skupljajuci prasinu sa ostalima jer pobogu-jes' policija nema preca posla nego da juri nekog ko je isprebijao na smrt "obicnog pedera".Uostalom,imali smo prilike to videti na prosloj GAY paradi koliko ih je policija stitila...tj.na pokusaju da u Beogradu bude odrzano nesto sto je sasvim normalno u svetu.

I da rezimiram na kraju: Homoseksualnost NIJE bolest,a homofobija-jeste!

Ako deset lekara,doktora nauka potvrde da to nije bolest a tri nepismene babe govore da jeste-koga treba slusati?na zalost,ovo je ipak Srbija u kojoj nepismene babe uvek znaju bolje od lekara.

Nadam se da ce se jednog dana(zelim da verujem,mada je to jako tesko-u skorije vreme)to promeniti,jer u suprotnom ni ja ni toliko njih necemo vise zeleti da trosimo svoj zivot i svoju mladost u ovakvoj zemlji,cekajuci Kostunicu i slicne njemu da nam odbrojavaju sitan kusur.

 

 

 

[Odgovori]

Ne znam sta drugo da ti kazem sem - SVAKA CAST NA TEKSTU I RAZMISLJANJU!. Steta samo sto je ovako dug i sto vecina nece imati zivaca da procita.
Apsolutno se slazem sa svim sto je napisano. Svaka cast.

Comment by shadow (09/24/2007 07:29)

[Odgovori]

Nedavno smo na jednom blogu imali sličnu temu, pa smo je baš ono svojski iskomentarisali.
Šta da ti kažem osim da se slažem sa ovim što si napisao, tj. mislim isto.
Pozdrav

Comment by zaboravi (09/24/2007 09:32)

[Odgovori]

na blogu su obicno zene pisale o homosexualizmu, i bas mi uje drago sto sam procitao i tvoj clanak...

Tuzno je to sto se radi po srbiji...

Comment by Mr.Morgue (09/24/2007 11:14)

homoseksualnost [Odgovori]

Spadam u osobe koje tudja seksualnost ne zanima ukoliko nemam nameru da se "seksam" sa njima, a politiku mrzim i smatram da političare, isto kao i pelene treba što češće menjati.
Imaš moju punu podršku, nadam se da ćeš uspeti nešto da promeniš u svesti balkanaca

Comment by domacica (09/24/2007 11:26)

[Odgovori]

Odavno nisam video vecu kolicinu gluposti na jednom mestu...kako te samo nije mrzelo da nabaljezgas toliko mudroserija. Sta treba da znaci "Kosovo nikad nece nit' je ikad bilo nase..." Slabo ti druskane znas istoriju a bogami i geografiju...al dobro, bitno da znas homice po Jagodini...svaka cast! Slazem se da politicari nemaju veze sa zivotom i da se ne bave onim cim bi trebali, ali mislim da bi u ovoj zemlji barem 100 problema trebalo biti vazniji za njih od prava gejeva...Sto se mene licno tice,homici mogu da rade sta hoce,mogu da osecaju ljubav i prema mravojedu,ali nek tu ljubav pokazuju u svojoj sobici a ne da se sire po ulicama i urlicu kako je to normalno.Jos cemo mi heteroseksualci ispasti nenormalni...Ne bi voleo da jednog dana svom detetu moram objasnjavati zasto se cike na ulici ljube i mrse bradice, i zasto njegova mama nema bradu i pisu...Ovo je banalno,ali neka bude primer:u Hrvatskoj su u Big Brother kucu pustili deklarisanog homoseksualca.Posle par minuta posmatranja svako iole normalno bice ce zakljuciti da taj decko nije bas zdrav...ponasanje,govor,gestovi...kako moze biti zdravo bice koje sa sobom nije nacisto da li je musko ili zensko.U stvari zasto ja uopste gubim ovoliko vremena na ove gluposti...

Comment by gaspod (09/24/2007 11:54)

[Odgovori]

Oni moraju da urlicu kako je njihov izbor normalan sve dok ima onih koji govore da nije. Sve dok ih proganjaju. Ovo je licemerno, mogu da se vole u ''svojoj sobici''. I homoseksualci su vrlo svesni svog pola a svesni i koji pol ih interesuje kad je seks u pitanju. Ne znam zasto to uvek pogadja one koji nisu u sferi njihovog interesovanja. Problem prihvatanja homoseksualno orijentisanih osoba je ravan svakom drugom problemu u ovoj zemlji. A ako za svoju partnerku izaberes osobu zenskog pola neces morati da objasnjavas zasto nema bradu.

Comment by shadow (09/24/2007 12:09)

[Odgovori]

Ma da u pravu ste...hajde svi da se dohvatimo osobe istog pola i da zavrsimo sa gluposti zvanom-covecanstvo!
Poprilicno je gnusno da spermatozoid od kojeg jednog dana moze postati covek,zavrsi u necijem debelom crevu...Pogledajte samo sta se dogadja u Nemackoj,Holandiji i ostalim 'modernim' i 'slobodnim' drustvima. Dekadentno i bolesno,Sodoma i Gomora...Hvala Bogu sto smo jos uvek 'zatucani' i 'primitivni' balkanci!

Comment by gaspod (09/24/2007 12:22)

[Odgovori]

Pa nisam bas mislila da treba propagirati homoseksualizam ali u redu. ti si gospod pa odredi. Tako to ide u zemlji Srbiji. nikako da dokucimo koliko Gospoda imamo.

Comment by shadow (09/24/2007 12:39)

[Odgovori]

Nisam Gospod nego Gaspod sa a izmedju g i s...Kako ofrlje posmatrate zivot uopste me ne cudi kako ofrlje i citate.

Comment by Gaspod (09/24/2007 12:43)

[Odgovori]

Oh, izvini, sitna slova a ja zena u godinama, zaboravila gde sam zaturila cvikere. Posto ja ofrlje posmatram zivot,. ajd leba ti, otvori mi oci pa daj jednu temeljnu analizu zivota. Da ne umrem slepa kod ociju kad vec ne vidim kako treba.
Inace nisam znala da temeljitost lezi u gacama ali OK, cuda je Frojd nacinio sa svojom analizom polova i smestanjem ega u gace a ne u glavu.

Comment by shadow (09/24/2007 13:09)

Komentar autora [Odgovori]

Jos na pocetku,u uvodnom tekstu sam rekao da znam da ce biti onih kojima ce biti "mrsko" moje pisanje.Ok,ja to razumem i naravno da ne ocekujem da ce se svako sloziti sa mojim razmisljanjima.Pa,pobogu-kakav bi to svet bio u kojem bi se svi slagali i govorili:"jeste,da,u pravu si".Ali isto tako ne mozemo zatvarati oci pred nasom stvarnoscu.Homoseksualci su tu-medju nama,koliko nas ima prijatelje koji su homoseksualci a da ni ne znaju jer se ovi boje to da im priznaju,plaseci se vase reakcije.Ne morate deci objasnjavati "zasto cike mrse bradice na ulici" jer kao sto ni str8 osobe ne vode ljubav po trgovima ni ulicama nece ni homoseksualci.A decu trebamo vaspitavati u duhu tolerancije a ne po principu:"Vidi tatu kako mlati pedera,kad' porastes udri sine i ti".Sa druge strane-a kako ces deci da objasnis kada na ulici vidi dve tete kako se drze za ruke,a cega ima po nasim ulicama?O tome muskarci ne razmisljaju jer je za muskarca vrlo popaljivo da vidi dve devojke kada prodju gradom i drze se za ruke ali zato ne daj Boze da to urade dva muskarca-dobili bi momentalno kamenicu u glavu.
*********
Ne mogu ja jednim tekstom(na zalost)niti bilo ko drugi,kako procitah jedan od komentara ovde da promenim svest balkanaca niti bilo ciju,dok individua sama to kod sebe ne promeni.
Hvala Vam puno na komentarima kako onima podrske,tako i ovim drugim.Drago mi je da jos uvek ima ljudi koji razumeju i to mi daje bar malo nade da Srbija nije zauvek izgubljena.
Veliki pozdrav!!!!

Comment by Radee (09/24/2007 15:17)

[Odgovori]

Ne delim tvoje misljenje ja bih sve homosexualce spalila na lomaci ili bacila u koncentracioni logor. Zasluzuju da skoncaju u najtezim mukama jer su bolesni ljigavi gadovi a uz to njihovo ponasanje utice na omladinu.

Comment by drolja (09/25/2007 18:58)

[Odgovori]

Ne smatram da homoseksualci predstavljaju opasnost.... radi se o dobrovoljnom odnosu izmedju bića koja u tome pronalaze svoju sreću u tome.
Mislim da je po omladinu daleko opasnije ponašanje oca ili majke pijanice, silovatelja, lopova i lažova, nego činjenica da se dvoje muškaraca ili dve žene vole.

Comment by hyperblogger (09/25/2007 19:24)

[Odgovori]

Hvala Bogu pa je vreme inkvizicije i spaljivanja davno proslo mada na zalost neki nikada nece izaci iz te ere i vecito ce tapkati u mestu.A isto tako-nece se moci izgraditi dovoljno veliki logor da bi se potrpali svi homoseksualci u njega.Ali ok...mozda ce nam omladina biti bolja ako svi postanemo drolje.

Comment by Radee (09/26/2007 04:29)

[Odgovori]

pa sta znas mozda i hoce...

Comment by drolja (09/26/2007 15:43)

[Odgovori]

@drolja
tvoj nick sve govori o tebi, bolje da ostanes bez komentara na bilo kakve teme u vezi sa sekusualnoscu, jer ako cemo vec o spaljivanju i ti bi dosla na red hahahahaaa

@radee

meni su se malo ove price smucile i svo ovo proseravanje i demonstriranje...jbga i ja sam skroz gay friendly ali ...brateeee dosta vise sa transparentima i manifestima, zastavama i ostalim glupostima.

Mislim sve ovo je moglo da se objasni i na drugi nacin bez pominjanja kosova, predsednika Tadica, pajtica, tvoje romanse sa poslanikom...mislim ako si time hteo da kazes da si vazan i kako znas sve zive pedere po srbiji (pa cak i u jagodini!!!) onda je to uradjeno-napisano vrlo pateticno....

no sve ovo cemo pripisati tvojoj mladosti...:)

ma..sta ja vise pisem, ovo je besmisleno ..

ajd, pozdrav!

Comment by hondos (09/27/2007 18:11)

[Odgovori]

@rade@hondos@drolja (i dmc malo)
ok, idej aje ok, sushtina je jasna, i ja se slazhem, ali slashem se is a hondosom koji reche da ga ipak malo pretera... ;)))
a ti droljice, mame mi, ako nastavish sa bolesnim komentarima i tekstovima, pokrenucu akciju za krshenje slobodnog mishljenja i govora, tako mi svega, a dmc neka mi oprosti :D

Comment by veshtica (09/27/2007 18:18)

Homoseksualnost [Odgovori]

@veštice, pazi kako se izražavaš, ono droljice će neko pogrešno protumačiti, xexexe

Comment by domacica (09/27/2007 18:49)

[Odgovori]

@dimacica
pa dete, ebg, a ja svoj deci tepam. ili nije dete? smajlikojikolutaocima
smajlikojizbunjenogleda

Comment by veshtica (09/27/2007 18:58)

homoseksualnost [Odgovori]

@ veshtica gadna baba-veshticica rasteš

Comment by domacica (09/27/2007 19:40)

[Odgovori]

Izgleda da sam pogresno shvacen.....Ni na kraj pameti mi nije bilo da spominjanjem doticnih likova "ukaljam" neciju "cast" vec da se konacno otvoreno progovori o nekim stvarima,niti mi je pak namera bila da se "hvalim" jer u vezi doticno-nabrojanih-zaista nemam sa cim,vec sam samo hteo pokazati koliko je foliranja i licemerja.A o "romansi" je suvisno govoriti-skenula coveku ruka,nisam ja kriv sto ne gleda gde mu je menjac :-)) Uostalom-to "romansa" je bilo krajnje ironicno spomenuto.
Veliki pozdrav! :-)

Comment by radee (09/28/2007 03:08)

[Odgovori]

Ma nisi pogresno shvacen nego eto, komentarisu ljudi

Comment by shadow (09/28/2007 08:08)

[Odgovori]

Ma...samo neka komentarisu :-))

Comment by radee (09/29/2007 03:29)

[Odgovori]

Tek sada sam video tekst.. Odlican tekst.. Bilo je ovde vec iste teme.. i mislim da je vecina bila i u proslim temama protiv homofobije, mada je u ovom clanku spominjano stosta... Sta da kazem, da ponovim dakle... Apsolutno sam protiv homofobije, predrasuda, licemerja i dvostrukih standarda, protiv lazi i ZATUCANOSTI. A ovi verski fanatici koji su po meni najgori, bi trebali da slusaju reci svoga gospoda, a to je OPROSTI IM OCE>. Dakle oprosti im oce, jer ne znaju sta rade jer ne znaju sta je homofobija, jer jednostavno NE ZNAJU i ne zele da znaju!1...... Valjda ce im oprostiti, ... Jer ako je bog svemocan i bezgresan, kako je onda mogao dozvoliti sebi takvu gresku da napravi homoseksualce.. blah.. mogao bih tako do sutra!1... Dakle.. FREE YOUR MIND!!!

Comment by dmc (09/29/2007 06:22)

[Odgovori]

dmc,hvala puno na ovom komentaru....Mislim da je u tvom komentaru sve receno u vezi mog teksta i da nemam sta odgovoriti ili dodati.Veliki pozdrav za tebe! :)

Comment by radee (09/30/2007 03:52)

[Odgovori]

Nema na cemu, Pozdrav i za tebe!!!!

Comment by dmc (09/30/2007 05:32)

[Odgovori]

DMC po;injes ozbiljno da se "otvaras" i to mi se bas svidja...ovakav nastup nisam ocekivao od tebe, pozitivno sam iznenadjen....
ali tamo ono sranje kod onog mentola o sado mazo varijantama koje si pisao ne priznajem ti ,...pa ono je grozno!!

Comment by hondos (10/02/2007 22:36)

[Odgovori]

Onaj ko me zna, zna da sam ja oduvek bio otvoren... Ne svidja mi se sto zoves coveka mentolom... Mislim to je tvoje pravo, ali ako nemas razumevanja za nesto sto neko drugi radi, to nije razlog za etiketiranje.. nemoj mi zameriti ni ti sto ti to kazem..., ali tvoj pogled na recimo S/M mu dodje nesto kao pogled nekog homofoba na homoseksualizam... Ako si otvoren, onda pre nego sto osudis nekoga probaj makar da cujes drugu stranu, da s raspitas, da izguglas nesto... pa ako i tada isto mislis neka bude... POZDRAV!

Comment by dmc (10/03/2007 03:11)

[Odgovori]

ewo owako
moj drug je gay...
ustwari moj jedini i najbolji drug...
on je tako prewishe fancy...
ali ima i dechka.. ali narawno tajno...
njega su hiljadu puta izmaltili... a i mene
swi znaju da je on jedini koji sme da me swlachi i oblachi, oni glupawi fudbaleri su ga isprebijali...
iskreno, ni jedna drugarica me nije bolje isfenirala od njega...
a ako izadjemo... retko kad prodjemo bez dobaciwanja...
nas dwoje smo kao estradna diwa i njen modni sawetnik..
bukwalno tako...

podneli smo par tuzbi...
bolje i da nismo...
strashno...

s obzirom da zhiwimo u malom gradu, swe je tezhe...

on ce upisati MODEL ART,
a ja cu waljda engleski...

pa cemo wideti shta ce biti sa tim klosharima siledzijama za par godina... onda ih necemo ni pogledati iz nesih lepih kola.. ili kada se budemo poklanjali na pisti...
owo nije samo josh jedan moj glupi san....

mrzim srbiju bash zbog owog...

popili smo wishe batina nego shto su nam pica poslali...

necu nishta da komentarishem...

Comment by princeza1990 (10/08/2007 23:32)

[Odgovori]

princezo, ako mislis da je srbija jedina varvarska zemlja po pitanju shvatanja gay veza, i da samo ovde nema mesta za ostvarenje velikih snova - grešiš... ipak, glavu gore... ne dozvoli da te nedostatak empatije koji odlikuje ljude spreči u napredovanju, ni tebe - ni tvog druga... pozdrav

Comment by hyperblogger (10/09/2007 00:33)

[Odgovori]

Princezo....svaka cast na komentaru.Sta god da kazem drugo-pokvaricu.Verliki pozdrav za tebe i tvog druga.Glavu gore-proci ce i ova varvarska vremena...valjda hoce...ostaje nam da se nadamo.

Comment by radee (10/09/2007 00:56)

:) [Odgovori]

ma bre, proci ce znamo to, kao i swe na swetu...

e... ako neko misli da batinama da moze da nas promeni, bash se prewario...

mozda bi i batine pomogle, ali jedno 10ak godina pre...
heheh...

ma, isqlirala sam ja to swe...

xx princess

Comment by princeza1990 (10/10/2007 23:13)

[Odgovori]

Svaka čast na tekstu!

SVI RAZLIČITI SVI RANVOPRAVNI!!

A vi klerofašisti, mamicu vam licemernu, imate da prođete ovako:
http://youtube.com/watch?v=1H-hp9k-RNk

Comment by mare (10/12/2007 13:50)

[Odgovori]

Svaka cast princezo :-)
Hvala Mare!Bravo za komentar :-)

Comment by radee (10/13/2007 21:43)

Cudni su pogledi na svet [Odgovori]

Svi se u ovoj zemlji drze nekog ideala znate mnogo ljudi mnogo ideala ne mogu da kazem da podrzavam sve sto se u tekstu navelo ali da gledamo stvar sa druge strane uporno u ovom tekstu navodite da Bog nije odredio kao opciju da postoje homoseksualno opredeljeni ljudi onda isto tako navodite primer da ce ako se svi uhvatimo homoseksualizma doci do propasti covecanstva ....e sada tu dolazi do par antiteza u misljenju naprimer da preskocimo vecito pitanje da li bog postoji i usvojimo tezu da postoji e pa onda usvojimo i tezu da nas je on stvorio ovakve kakvi smo ...e sada ako se usvoje ove dve teze onda njega nemozemo mesati u ovu raspravu jer sasvim jasno stvorio nas je i ostavio da vidimo sami kako da prezivimo...ako uvedemo tezu nestanka covecanstva i narocito jos ako je povezemo da homoseksualnom orijentacijom shvaticemo da to nema bas neke logike vidite ovako ko je iole proucavao biologiju mogao je da u zivotinjskom svetu narocito kod toplokrvnih zivotinja ili ti takoreci sisara uoci postojanje izrazito homoseksualnih osobina kod mnogih jedinki sto ce reci da i kod pasa macaka ili pak krupnije divljaci postoje pojave istopolnih odnosa pa te vrste kako znamo vec hiljadama godina nisu izumrle samo su evoluirale kao i ljudi ali da se mi odmaknemo od davanja raznih teza i predpostavki....vidite koliko mi god bili zatucana sredina nije problem u nasoj tradiciji nego u shvatanju prioriteta posebno u nasem Srpskom narodu vidite bilo je vremena kada je crkva bila sve i svja u nasem narodu i kada se krst ljubi o cenio i to je lepo...e onda je doslo vreme kada se krst pljuvao a dizala crvena petokraka i nas je narod naravno pljuvao po krstu i dizao petokraku i ona mu je bila lepa .. e onda je ponovo doslo vreme da se petokraka skida i naidje neka druga lepota da joj se divimo a nikada nismo stali da razmislimo cekaj cemu krst i kakvu nam korista donosi a sta nam uzima ili pak cemu petokraka sta nam donosi a sta uzima i koliko je bolje a koliko gore pa da kazemo ma dajjj ni jedno ni drugo daj nesto da andjemo sto nam znaci i da ne pogresimo ali ne mi smo izgleda po prirosi stvari takvi da prvo radimo i ne razmisljamo a i kad vidimo da nam nevalaj mi i opet guramo glavom kroz zid i kukamo e dokle god idemo tako negledajuci i ne razmisljajuci dotle ce nam biti tako kao nam je pa meni je mozda zao sto sam se odmako od teme homoseksualizma ali nije nama to problem da bi nekog prihvatili mi treba da razmislimo sta nam do donaosi sta odnosi i matematika je laka...prijatno :)

Comment by Milos (04/11/2010 17:54)

[Odgovori]

Svaka cast na iscrpnom komentaru...Hvala puno!

Comment by Radee (04/11/2010 19:46)

Drugi pogled [Odgovori]

Hajde da i ja kazem nesto o problemu. Mi smo prirodna devijacija ljudskog roda sa seksualnog stanovista. Svaka devijacija se gleda s podozrenjem, a koji put bas predstavnici grupe provociraju javno mnenje: kazu da je to jedini nacin da ih neko slusa. Ja ne trazim nikakva posebna prava, o homoseksualnom braku ni ne razmisljam, dovoljno je da me tiho prihvate i da me ne izlazu maltretiranju, fizickom i psihickom.

Comment by svakom svoje (06/19/2013 14:46)

In my opinion, it is a lie. [Odgovori]

It agree, very useful message

Comment by HectormavaB (11/25/2021 05:03)

Dodaj komentar